~ empireazlayan.blogspot.com ~

~ empireazlayan.blogspot.com ~

Selasa, 5 Februari 2013

Fire & Rescue

Fire & Rescue 

Kejadian berlaku pd 12.03.2013 kira-kira jam 4.30 ptg, keadaan jalan yang basah selepas hujan lebat dan masih renyai-renyai, kenderaan dipercayai dipandu laju kemundian melanggar sebatang pokok di bahu jalan. Mangsa berjaya dikeluarkan oleh pihak bomba dan diserahkan kepada pihak hospital.


Kebakaran lalang di alamat simpang 3 Jenderam Hilir,kebakaran melibatkan lalang seluas 1 ekar dan berjaya di padamkan dengan 2 aliran hose reel dan 2 pemerap api sehingga api padam sepenuhnya...
 

                        Khidmat Kemanusiaan (bakar lebah)


Kemalangan jalan raya di alamat km 27.3 Lebuhraya melibatkan sebuah lori terbabas di tepi lebuhraya ELITE menghala KLIA...seorang mangsa lelaki melayu tersepit...Pasukan bertugas  berjaya mengeluarkan mangsa yang terlibat dengan menggunakan Hydralic Power Cutter dan diserahkan kepada pihak hospital..


Seksyen 13, Shah Alam; 02 Februari 2013: Seorang pelajar lelaki berusia 22 tahun yang selesai mengikuti kuliah di sebuah Kolej Swasta di seksyen 13, Shah Alam mengalami mimpi ngeri pagi tadi apabila terlibat dalam kemalangan jalan raya. Kejadian berlaku di lampu isyarat hadapan Tesco Extra, Seksyen 13, Shah Alam.





Kebakaran Bas Sekolah di RnR Temerloh




Kemalangan Maut, Jadikan Iktibar Pada Kita Semua




 kemalangan melibatkan sebuah bas dan sebuah kereta dan terdapat 2 orang mangsa yang tersepit di bahagian hadapan manakala mangsa ketiga telah dibawa oleh orang awam ke hospital.
.



Kes membabitkan kemalangan kenderaan merempuh besi penghadang lebuhraya sehingga membawa maut, berlaku lagi.

Dan besi ini sekali lagi menembusi kenderaan yang merempuhnya.

Kemalangan ini berlaku apabila kereta Perodua Myvi dipandu manga pada mulanya hilang kawalan dan terbabas ke kiri lebuhraya.

Ia kemudian merempuh bucu besi penghadang ini dan besi menembusi beberapa meter ke dalam perodua Myvi ini.

Akibatnya, pemandu kereta, maut di tempat kejadian.





 Rider Biker Versys meninggal dunia terlibat dalam kemalangan ketika hantar anak ke sekolah.. anak selamat tetapi tercampak 50 meter .. Ini berlaku kerana terdapat kereta melakukan u-turn secara tiba2.




KEMALANGAN TERBABIT MELIBATKAN SEBUAH KERETA KELISA TELAH MELANGGAR PEMBAHAGI JALAN. 

MANGSA 3 ORG LELAKI INDIA, DUA DARIPADANYA TELAH MENINGGAL DUNIA DITEMPAT KEJADIAN DAN SORG LAGI DIKEJARKAN KE HOSPITAL KAJANG UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA.





Kebakaran melibatkan sebuah kereta perdana v6 parkir warna hitam..... Sg Merab Luar.




Kemalangan di km. 24 Lebuhraya MEX arah ke Kuala Lumpur. Terdapat seorang mangsa lelaki tersepit di tempat kejadian di bahagian pemandu dan didapati telah meninggal dunia. Pasukan Bomba telah berjaya mengeluarkan mangsa yang tersepit menggunakan peralatan Rescue dan diserahkan kepada pihak polis.


0 ulasan:

Catat Ulasan


INFO TERKINI

Terdapat Info Terkini Dan Terbaru Di Tajuk2 Blog Ini....
Klik Dibawah ------->>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

 
Sumber: http://davotmarbun.blogspot.com/2011/11/cara-membuat-tombol-next-page-pada-blog.html#ixzz2XRNxWAPP