~ empireazlayan.blogspot.com ~

~ empireazlayan.blogspot.com ~

Khamis, 3 Januari 2013

KESIHATAN


PRODUK KESIHATAN

Eury Jack

Ramuan utama Eury Jack ialah Tongkat Ali dan Herba Cistanche. Tongkat Ali digelar sebagai harta Malaysia, juga merupakan tumbuhan hijau semulajadi yang dicadangkan oleh bidang perubatan antarabangsa sekarang. Eury Jack menggunakan ekstrak intipati bahagian akar Tongkat Ali sebagai ramuannya memandangkan bahagian akar mempunyai nilai nutrisi yang paling tinggi. Nilai perubatan Tongkat Ali amat tinggi, ia digunakan sebagai ubat tradisional dan tonik dalam masyarakat Asia Tenggara. Ia digunakan secara meluas untuk meningkatkan daya keimunan, menguatkan badan, tonik selepas bersalin, mengurangkan tekanan, menguatkan fungsi ginjal dan sebagainya. Herba Cistanche pula merupakan ubat yang berharga dari China dan diberi gelaran “ginseng gurun”. Ia adalah salah satu ubat yang paling kerap digunakan dalam preskripsi untuk menguatkan fungsi ginjal dan mengatasi masalah mati pucuk sejak dinasti dahulu.

Bolehkah wanita mengambil Eury Jack?
Walaupun Tongkat Ali dan Herba Cistanche yang terkandung dalam Eury Jack mempunyai kesan sebagai tonik untuk wanita selepas bersalin dan melancarkan kitaran haid, namun Hai-O Kacimah adalah lebih sesuai untuk penjagaan kesihatan wanita.

Bolehkah Eury Jack memperbaiki fungsi seksual lelaki?
Ramuan utama Eury Jack iaitu Tongkat Ali dan Herba Cistanche dapat menggalakkan penghasilan testosteron dalam badan, dan testosteron akan membangkitkan nafsu lelaki.

Adakah Eury Jack mengandungi unsur ubat barat dan bahan perangsang?
Eury Jack tidak mengandungi sebarang ubat-ubatan barat dan bahan perangsang. Tongkat Ali dan Herba Cistanche merupakan tumbuhan hijau semulajadi yang digunakan sebagai ramuan utama.

Apakah itu Tongkat Ali?
Tongkat Ali ialah sejenis tumbuhan belukar liar yang tumbuh di Asia Tenggara, digelar sebagai harta Malaysia. Menurut kajian, akar Tongkat Ali dapat meningkatkan penghasilan testosteron yang mana testosteron ialah hormon yang diperlukan untuk fungsi seks lelaki. Ekstraknya dapat meningkatkan stamina dan keaktifan, mengurangkan keletihan, membasmi bakteria, mencegah ulser dan menghilangkan kepanasan. Ia juga dapat melegakan pelbagai penyakit seperti tekanan darah tinggi dan  diabetes.

Adakah Tongkat Ali selamat diambil?
Tongkat Ali telah memperolehi pengiktirafan sebagai produk penjagaan kesihatan yang selamat daripada kerajaan Malaysia dan antarabangsa. Pelbagai kajian turut menunjukkan sifat Tongkat Ali yang tidak bertoksin dan boleh diambil secara selamat sepanjang masa.

Apakah keberkesanan Herba Cistanche?
Herba Cistanche ialah ubat yang berharga dari China. Ia diberi gelaran  sebagai “ginseng gurun” yang merupakan salah satu ubat yang paling kerap digunakan dalam preskripsi untuk menguatkan fungsi ginjal dan mengatasi masalah mati pucuk. Menurut catatan China, Herba Cistanche ialah tonik untuk ginjal dan peredaran darah. Perubatan sains moden mendapati bahawa Herba Cistanche mempunyai kesan dalam menentang penuaan, menyelaras rembesan endokrin, menggalakkan metabolisme dan  meningkatkan daya keimunan.

 Garlic

Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, pada masa yang sama menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan, serta mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih. Bawang putih mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya. Ia amat berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL) dan menurunkan kolesterol tidak baik (LDL) serta mengurangkan trigliserida. Hai-O Garlic tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

Apakah kesan bawang putih?
Bawang putih kaya dengan nutrien, komponennya berfungsi untuk membantu menyelaras insulin, menurunkan lemak darah, melambatkan proses penuaan, mencegah artritis, membasmi kuman dan melegakan keradangan dan mencegah mutasi sel.

Adakah mulut berbau selepas mengambil Hai-O Garlic?
Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih untuk menyingkirkan rasa tajam dan baunya yang tidak menyenangkan. Maka mulut tidak akan berbau selepas mengambilnya.

Jika bawang putih ditambah dalam lauk seharian, adakah kita perlu mengambil lagi Hai-O Garlic?
Sebahagian besar nutrisi bawang putih telah dirosakkan selepas bawang putih dimasak dalam suhu tinggi. Namun, Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, dapat mengekalkan nutrisi bawang putih dan lebih sihat untuk badan.

Adakah nilai nutrisi bawang putih lebih tinggi jika ia dimakan terus?
Jika bawang putih dimakan terus, ia perlu dihiris dan terdedah kepada udara kira-kira 15 minit supaya ia dapat bergabung dengan oksigen untuk menghasilkan allicin. Kemudian ia perlu dikunyah dengan seragam demi memastikan nilai nutrisi bawang putih dapat berfungsi sepenuhnya. Namun, rasa bawang putih yang tajam dan meninggalkan bau busuk dalam mulut, dan menyebabkan kebanyakan orang tidak dapat menerimanya.

Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garlic?
Kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil, sementara kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas pula perlu mengurangkan saiz pengambilan kepada separuh. Nilai nutrisi bawang putih adalah tinggi, dapat menguatkan daya keimunan dan stamina bagi ibu mengandung. Jika ibu mengandung mempunyai tanda keguguran atau sering menghadapi masalah keguguran, terutamanya mereka yang bersusuk badan panas, adalah dicadangkan supaya mengelakkan makanan pedas seperti bawang putih dan cili.

Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder

Hai-O Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi sebagai ramuan utamanya. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea. Hai-O Garam Buluh membekalkan lebih banyak bahan mineral (misalnya magnesium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya) dan 200 lebih jenis elemen surih jika berbanding dengan garam biasa. Dengan menggunakan garam buluh yang semulajadi untuk memasak, nilai nutrisi lauk dapat ditingkatkan, lauk juga menjadi lebih enak dan sihat.

Adakah penggunaan Hai-O Garam Buluh untuk memasak akan mempengaruhi rasa lauk?
Tidak, malah akan meningkatkan nilai nutrisi lauk selepas menggunakan Hai-O Garam Buluh untuk memasak.

Antara Hai-O Garam Buluh dengan garam laut, manakah yang lebih baik?
Hai-O Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi daripada Korea sebagai ramuan utamanya. Garam semulajadi ini dimasukkan ke dalam buluh yang berusia tiga tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine. Proses pembakaran dapat meneutralkan atau menyingkirkan bahan berbahaya seperti logam berat dan kotoran yang ada dalam garam, manakala intipati pokok pine (resin pine, minyak pine) dan buluh (200 lebih jenis elemen surih yang diperlukan oleh badan) bercampur ke dalam garam dan menambahkan kandungan ion logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti magnesium, kalsium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya. Nilai nutrisinya adalah lebih tinggi daripada garam laut.

Adakah kita perlu berhenti mengambil garam jika garam biasa dikatakan tidak sihat?
Badan manusia memerlukan garam memandangkan garam adalah bahan yang penting untuk pertumbuhan badan. Ia dapat menyelaras peredaran air yang seimbang di dalam badan, mengekalkan tekanan penembusan dalaman dan luaran membran, sintesis keasidan perut, menggalakkan rembesan jus pencernaan, menambahkah selera. Pada masa yang sama, ia menjamin nilai pH yang diperlukan untuk tindakan enzim protease perut, mengekalkan keseimbangan pH dalam badan dan peredaran normal bendalir tubuh. Hai-O Garam Buluh tidak mengandungi sebarang bahan tambahan, logam berat dan bahan kimia, malah kaya dengan bahan mineral dan elemen surih. Gantikan garam biasa dengan Hai-O Garam Buluh, dapat membekalkan nutrien terbaik untuk badan.

Adakah kuantiti penggunaan yang lebih banyak diperlukan untuk menghasilkan rasa yang sama ketika menggunakan Hai-O Garam Buluh untuk memasak?
Tidak perlu, kemasinan Hai-O Garam Buluh adalah sama dengan garam biasa.

Adakah memasak dengan suhu tinggi akan merosakkan nutrien dalam Hai-O Garam Buluh?
Tidak.


Celgynic


Celgynic merupakan nutrien yang dihasilkan berasaskan sains perubatan zaman moden demi memenuhi keperluan nutrisi badan manusia. Ia adalah makanan kesihatan ideal yang  menggabungkan penggunaan ramuan nutrisi semulajadi yang tanpa sebarang bahan tambahan iaitu kuning telur dan pelbagai herba yang bernilai, pemprosesan menerusi teknologi tinggi, dan penambahan dengan pelbagai jenis nutrien. Antaranya kaya dengan kuning telur, asid lemak, pelbagai jenis bahan mineral seperti zink, kalsium, fosforus dan 7 elemen lain yang diperlukan serta bahan aktif. Ramuan Celgynic berkesan untuk mencantikkan wajah, anti penuaan dan meningkatkan metabolisme badan.

Apakah itu lesitin yang terkandung dalam Celgynic?
Nutrien lesitin yang terkandung dalam Celgynic adalah diekstrak daripada kuning telur. Ia merupakan unsur penting dalam pembentukan membran sel badan manusia. Ia dapat memperbaiki, memperbaharui dan menstruktur semula membran sel terutamanya sel-sel otak, jantung, hati dan kelenjar, menjadikan sel seluruh badan lebih sihat. Ia juga dapat menurun dan menguraikan kolesterol dalam darah, melancarkan kapilari darah dan peredaran darah.

Adakah Celgynic dapat mengubati diabetes, tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi?
Celgynic kaya dengan lesitin. Lesitin mempunyai fungsi mengemulsi dan mengurai lemak, mengurangkan masa lemak berada di dinding dalaman saluran darah, menggalakkan kehilangan plak arterosklerosis. Menurut kajian yang dijalankan, kekurangan lesitin akan menyebabkan fungsi pankreas menurun, kegagalan merembes insulin yang mencukupi, mengakibatkan gula yang berlebihan berada dalam darah, dan seterusnya menyebabkan gula darah tinggi. Maka lesitin dapat membantu menyelaras gula darah, tekanan darah dan kolesterol badan.

Bolehkah Celgynic diganti dengan pengambilan sebiji telur kuning setiap hari?
Walaupun telur kuning kaya dengan lesitin, tetapi kandungan kolesterol dan lemak tak tepu di dalamnya juga sangat tinggi. Pengambilan yang terlalu banyak adalah tidak baik untuk kesihatan saluran darah jantung dan otak. Selain itu, Celgynic kaya dengan herba bernilai, dapat membekalkan pelbagai jenis unsur mineral dan unsur aktif untuk badan, dan amat bermanfaat untuk kesihatan.

Apakah cara pengambilan Celgynic?
Dua kali sehari selepas makan pagi dan malam, 4 hingga 6 biji setiap kali.

Siapakah yang perlu mengambil Celgynic?
Mereka yang mempunyai daya keimunan yang rendah, warga tua, pelupa serta mereka yang perlu menyelaras gula darah, tekanan darah dan kolesterol badan.

Siapakah yang tidak perlu mengambil Celgynic?
Kanak-kanak yang berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil Celgynic.

Adakah Celgynic memperoleh kebenaran dan kelulusan Negara?
Celgynic telah memperolehi kelulusan daripada Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan dan Institut Pemeriksaan dan Penyeliaan Kebersihan Makanan China, boleh dijual secara sah di pasaran.


HUBUNGI KAMI
Untuk Pertanyaan Berkenaan Produk Dan Pemasaran:

Tel : 0175369727 / 0142368223 

Lan / Azie

0 ulasan:

Catat Ulasan


INFO TERKINI

Terdapat Info Terkini Dan Terbaru Di Tajuk2 Blog Ini....
Klik Dibawah ------->>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

 
Sumber: http://davotmarbun.blogspot.com/2011/11/cara-membuat-tombol-next-page-pada-blog.html#ixzz2XRNxWAPP