~ empireazlayan.blogspot.com ~

~ empireazlayan.blogspot.com ~

Khamis, 3 Januari 2013

Coffee Aroma istimewa


White Coffee Shake

White Coffee Shake dihasilkan dengan biji kopi yang dipanggang bersama marjerin bagi menghasilkan warna kopi yang perang keemasan di samping aroma yang wangi dan tekstur yang halus. Kombinasi ini memberi kepuasan terbaik ketika menikmatinya. Penyediaan yang mudah dan cepat membolehkan anda menikmati rasa kopi putih asli pada bila-bila masa.
White Coffee Shake (Kopi Putih)


Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee

Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee adalah hasil adunan bijian kopi Robusta dan Arabica dari India dan Brazil, ditambah dengan ekstrak Tongkat Ali dan ginseng yang merupakan ubat-ubatan yang bernilai dari Malaysia dan China. Dalam proses pembuatannya, ia tidak ditambah dengan krimer bukan tenusu dan gula, dengan ini ia dapat memberi rasa dan aroma kopi yang terbaik. Sejak turun-temurun, Tongkat Ali dan ginseng terkenal dalam meningkatkan tenaga batin manusia. Euryco Tongkat Ali Ginseng Coffee selain daripada memenuhi cita rasa anda, ia turut menghilangkan keletihan, menyegarkan minda dan melegakan tekanan.

Mineral Coffee


Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.


HUBUNGI KAMI
Untuk Pertanyaan Berkenaan Produk Dan Pemasaran:

Tel : 0175369727 / 0142368223 

Lan / Azie

0 ulasan:

Catat Ulasan


INFO TERKINI

Terdapat Info Terkini Dan Terbaru Di Tajuk2 Blog Ini....
Klik Dibawah ------->>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

 
Sumber: http://davotmarbun.blogspot.com/2011/11/cara-membuat-tombol-next-page-pada-blog.html#ixzz2XRNxWAPP