~ empireazlayan.blogspot.com ~

~ empireazlayan.blogspot.com ~

Ahad, 6 April 2014

BVSM boleh merawat atau mengelakkan bayi kena JAUNDIS



JAUNDIS adalah penyakit yang paling merisaukan para ibu yang br melahirkan anak.. Semua orang  tahu ape itu JAUNDIS.. Tapi xsemua orang tahu cara terbaik untuk merawat atau mengelakkan bayi dari kena jaundis.Boleh dikatakan hampir  99% baby baru lahir  akan kena jaundis. Mengalirlah airmata ibubapa lihat anak kena cucuk sana sini dan duduk dlm incubator. Adakah itu sahaja cara untuk rawat JAUNDIS?


Bagaimana untuk mengelakkan bayi baru lahir kena jaundis?
Mengikut  petua org  lama, kena jemur baby kat bawah sinaran matahari pagi… Tapi klu mommys  sekalian perasan nurse or doctor mesti pesan dan larang kita jemur anak kan? So,nak buat macam mana??  Haaaa….. Ni dia menyelesaian atau alternatif  alaf  baru bagi ibubapa yang prihatin dan sayangkan anak untuk elak baby kena jaundis….


 
 


Apa menda tu?? Kat atas ni la BVSM atau Bio Velocity Sleep Mate..
Nak tahu mcm mana BVSM blh merawat atau mengelakkan baby kena jaundis?? Cuba perhatikan teknologi yang  ada pada BVSM ni.


 

Ada cahaya matahari kan?? Unsur yang  sama tp dimanfaatkan dengan kaedah yang berbeza.. Cara nak guna pun mudah sahaja..


 Baring jer.. (^_^)

Testimoni  JAUNDIS

Biasa la klu ada produk mesti kena ada testimoni kan? Xperlu bagi testimoni orang lain,ini adalah testimoni anak admin sendiri… Terkini 2014.. 

Ainnurziyad Damia dilahirkan pada 13 Januari 2014 pukul 12.11 pagi ..
Alhamdulillah  Mia xkena jaundis. Hari pertama Mia admin da baringkan Mia beralaskan BVSM.
 



Alhamdulillah 3 hari kat hospital Mia tetap xkena Jaundis (3hari sbb admin bersalin czer). Hari² seterusnya bila da ade buku rekod kesihatan baru senang nak monitor kan? Untuk rekod juga semua sepupu sepapat Mia kena JAUNDIS.. Nurse yang dtg check up Mia hari² pn kata dlm 5 orang yang dia check Mia sorang xkena JAUNDIS. Kat sini admin sertakan juga rekod kesihatan Mia yang mana ada catatan Mia xkena Jaundis.
 







Dalam kita dok sayang² duit kita,adakah lebih dari kita sayang  pada anak kita?? Fikir-fikirkanlah yang terbaik untuk family kita. Sebab BVSM bkn sahaja alternative  terbaik untuk merawat atau mengelakkan bayi dari kena jaundis  malahan sangat berguna untuk mcm² lg masalah kesihatan keluarga.. 

Diantaranya ialah.....





Admin syorkan sgt pada semua terutama ibu yang sedang mengandung untuk guna BVSM.. Selain dari blh melegakan sakit-sakit or lenguh sepanjang mengandung, bila bersalin nnt in shaa Allah BVSM bermanfaat pd baby anda pula.


So pada sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut dan berminat dengan produk ini blh berhubung dgn admin di talian



Sesungguhya KESIHATAN ADALAH SESUATU YANG PALING BERHARGA DALAM HIDUP..Duit blh d cari..Kesihatan sekali hilang xkan kembali seperti sebelumnya..
MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT!!
 


0 ulasan:

Catat Ulasan


INFO TERKINI

Terdapat Info Terkini Dan Terbaru Di Tajuk2 Blog Ini....
Klik Dibawah ------->>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

 
Sumber: http://davotmarbun.blogspot.com/2011/11/cara-membuat-tombol-next-page-pada-blog.html#ixzz2XRNxWAPP